Финансиране от Европейски съюз
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА ФИНАНСИРАНЕ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ЗА ИКОНОМИЧЕСКА ТРАНСФОРМАЦИЯ КЪМ НАЦИОНАЛНИЯ ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ ПО ПРОЦЕДУРА BG-RRP-3.005 „РЕШЕНИЯ В ОБЛАСТТА НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ И КОМУНИКАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И КИБЕРСИГУРНОСТТА В МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ“
На 10.07.2023г. „МИМИ БГ“ ЕООД сключи договор за финансиране по Програмата за икономическа трансформация към Националния план за възстановяване и устойчивост по процедура чрез подбор BG-RRP-3.005 “Решения в областта на информационните и комуникационните технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”.
Договорът е с №: BG-RRP-3.005-3698-C01 и е сключен с Министерство на иновациите и растежа, в чиято структура е Главна дирекция “Европейски фондове за конкурентоспособност”, в качеството й на Структура за наблюдение и докладване по Програмата за икономическа трансформация.
Кратко описание и цели на проекта
Чрез инвестицията по проекта ще се допринесе за повишаване на ефективността на процесите във фирмата и оптимизиране на дейностите по продажбите във физическите и онлайн магазини на „МИМИ БГ“ ЕООД.
Дейностите по проекта включват:
- Въвеждане на модул / система за управление на продажбите на дребно (Poin-of-Sale система);
- Създаване на онлайн магазин - www.varan.bg;
- Маркетинг в социални медии (social media marketing), включително управление на PPC (pay-per-click) реклама с цел увеличение на продажбите в електронния магазин www.velozona.bg с период на изпълнение 4 месеца.
Обща стойност на проекта: 20 000лв., от които 100% европейско финансиране.
Планираната продължителност на проекта е 12 месеца.
Финансовата помощ е безвъзмездна и се предоставя чрез механизма за възстановяване и устойчивост с цел внедряване на информационни и комуникационни технологии и решения, осигуряващи повишаване нивото на дигитализация на малките и средните предприятия.
Очаквани резултати от подкрепата по проекта са:
- оптимизиране на продажбите;
- повишаване на конкурентоспособността;
- популяризиране на бизнеса и търговските обекти на фирмата;
- привличане на нови потенциални клиенти;
- разпространяване на информация за предлаганите продукти до по-широк кръг потенциални потребители;
- увеличаване на продажбите и оборотите на фирмата.