Menu
Your Cart
Този сайт използва "бисквитки". Разглеждайте съдържанието Вие се съгласявате и с използването на "бисквитките"!

Рекламации

РЕКЛАМАЦИЯ, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА СТОКА

Рекламация

Според закона за защита на потребителите, потребителят има право на рекламация при:

  1. Несъответствие на получения артикул с поръчания
  2. Дефект на стоката

Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката.

Основателна рекламация може да бъде удовлетворена чрез:

  1. Възстановяване на заплатената сума;
  2. Замяна на стоката с нова;
  3. Отстъпка от цената;

В случай на установен дефект, транспортните разходи за връщане на стоката от Купувача, както и изпращането на новата стока, са за сметка на Велозона.

Не носим отговорност за стока, повредена или счупена при неправилно сглобяване, монтиране или употреба.

 

Връщане и замяна на закупена стока

Съгласно чл.50 от ЗЗП в срок от 14 дни от дата на получаване на стоката Вие може да я върнете или подмените. За тази цел стоката не трябва да е с повредена или отваряна опаковка и трябва да е във вид, който е получена. Транспортните разходи в този случай са ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА според тарифите на куриерската фирма, която е избрал. Сумата, която ще бъде възстановена към клиента е само стойността на продукта без транспортните разходи.

Отговорности

Електронен магазин Велозона не носи отговорност при забавяне на доставката при следните обстоятелства:

  • при изчерпване на количества, изчакване на нова доставка от съответния артикул. В този случай, ще бъдете своевременно информирани и ще Ви бъдат предложени алтернативни варианти.
  • по вина на фирмата – куриер.

За решаването на всички възникнали казуси, неописани по-горе, се прилагат административнонаказателните разпоредби на българското законодателство.