Рекламации
РЕКЛАМАЦИЯ, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА СТОКА
Рекламация
Според закона за защита на потребителите, потребителят има право на рекламация при:
- Несъответствие на получения артикул с поръчания
- Дефект на стоката
Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката.
Основателна рекламация може да бъде удовлетворена чрез:
- Възстановяване на заплатената сума;
- Замяна на стоката с нова;
- Отстъпка от цената;
В случай на установен дефект, транспортните разходи за връщане на стоката от Купувача, както и изпращането на новата стока, са за сметка на Велозона.
Не носим отговорност за стока, повредена или счупена при неправилно сглобяване, монтиране или употреба.
Връщане и замяна на закупена стока
Съгласно чл.50 от ЗЗП в срок от 14 дни от дата на получаване на стоката Вие може да я върнете или подмените. За тази цел стоката не трябва да е с повредена или отваряна опаковка и трябва да е във вид, който е получена. Транспортните разходи в този случай са ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА според тарифите на куриерската фирма, която е избрал. Сумата, която ще бъде възстановена към клиента е само стойността на продукта без транспортните разходи.
Отговорности
Електронен магазин Велозона не носи отговорност при забавяне на доставката при следните обстоятелства:
- при изчерпване на количества, изчакване на нова доставка от съответния артикул. В този случай, ще бъдете своевременно информирани и ще Ви бъдат предложени алтернативни варианти.
- по вина на фирмата – куриер.
За решаването на всички възникнали казуси, неописани по-горе, се прилагат административнонаказателните разпоредби на българското законодателство.