Menu
Your Cart

Рекламации

РЕКЛАМАЦИЯ, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА СТОКА

Рекламация

Според закона потребителите имат право на рекламация при:

  1. Несъответствие на получения артикул с поръчания
  2. Дефект на стоката

Основателна рекламация може да бъде удовлетворена чрез:

  1. Възстановяване на заплатената сума;
  2. Замяна на стоката с нова;
  3. Отстъпка от цената.

В случай на установен дефект, транспортните разходи за връщане на стоката от Купувача, както и изпращането на новата стока, са за сметка на Велозона.

Не носим отговорност за стока, повредена или счупена при неправилно сглобяване, монтиране или употреба.

 

Връщане и замяна на закупена стока

Ако не сте напълно удовлетворени от покупката си, в срок от 14 дни от дата на получаване на стоката, Вие може да я върнете или подмените. За тази цел стоката не трябва да е с повредена или отваряна опаковка и трябва да е във вида, в който е получена. ВАЖНО! Стоката не трябва да има следи от употреба (не трябва да е използвана).
Транспортните разходи в този случай са ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА според тарифите на куриерската фирма, която е избрал. Сумата, която ще бъде възстановена към клиента е само стойността на продукта без транспортните разходи.

 

Отговорности

Електронен магазин Велозона не носи отговорност при забавяне на доставката при следните обстоятелства:

  • при изчерпване на количества, изчакване на нова доставка от съответния артикул. В този случай, ще бъдете своевременно информирани и ще Ви бъдат предложени алтернативни варианти.
  • по вина на фирмата – куриер.

За решаването на всички възникнали казуси, неописани по-горе, се прилагат административнонаказателните разпоредби на българското законодателство.

Този сайт използва "бисквитки". Разглеждайки съдържанието, Вие се съгласявате и с използването на "бисквитките"!